HTML

Néhány gondolat

A blog rólam és környezetemről akaródzik szólni. Kusza gondolatokból áll, amiket néha én sem értek, de a papír (ez esetben a képernyő) mindent elbír :)

Friss topikok

Az idei szemeszteremben (2011 második félév) a ts4 tesi félévemet úgy döntöttem tánccal váltom ki. Másrészt szégyelltem is már, hogy nincs semmilyen mozgáskultúrám, meg titkon reméltem, hogy megismerkedek egy kedves lánnyal, aki majd betölti szívem csendjét kacagással. De hagyjuk a nyálas dumát másra, engem vigyen fel a padlásra. :D

Szóval... nem teljesen úgy alakultak a dolgok, ahogy terveztem. Furcsa módon több férfi ember jelentkezett, mint lány. Kicsit el is ment a kedvem az egésztől, de gondoltam adok még egy esélyt a kurzusnak. Megérte a várakozás, mert következő alkalomra ki is egyenlítődött a társaság és kellemes, dekoratív csajokkal bővült a mi kis csapatunk. Ja, megemlíteném, hogy társastánc tanfolyam néven fut az "alkalmazás". Tanulunk keringőt, sambát, rumbát, tangót, egyebeket. Egyetlen hátránya az én hátrányom is egyben. Normális férfi ember létemre sajnos csak 1 dologra tudok egyszerre koncentrálni. Így választhattam, hogy vagy azt nézem, hova teszem a lábam, vagy beszélgetésbe elegyedek az aktuális partnerhölggyel. Mivel azért vagyok ott, hogy táncoljak, és nem szeretnék partnerem lábára lépegetni, ezért jobbnak láttam a lábaimra összpontosítanom. Sajnos így elég szótlan lettem. Sebaj, lényeg, hogy ne legyen falábam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dlre.blog.hu/api/trackback/id/tr74549956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása